အမ်ိဳးသမီးအသံုးအေဆာင္အထဲကေနျပန္ထုတ္မရလိုု႔ ေဆးရံုေျပးခဲ့ရတဲ့ေကာင္မေလး


အမ်ိဳးသမီးအသံုးအေဆာင္အထဲကေနျပန္ထုတ္မရလိုု႔ ေဆးရံုေျပးခဲ့ရတဲ့ေကာင္မေလး



မိန္းကေလးေတြအတြက္ အထူးသတိထားသင့္တဲ့အရာမိုု႔လို႔ Shwemomပရိတ္သတ္ၾကီးအတြက္
ျပန္လည္ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။ 
“ကြ်န္မအစကေတာ့ မေၾကာက္ပါဘူး။ ပံုမွန္အားျဖင့္ ည၉ နာရီေလာက္မွ ဒီအသံုးအေဆာင္(Tampon)
ကိုသံုးေလ့ရွိတာပါ။ ကြ်န္မ ခ်ိန္းေတြ႕ခဲ့တဲ့ဘဲနဲ႔လည္း ခ်စ္တင္းေႏွာတာ မရွိခဲ့ပါဘူး။ ကြ်န္မတို႔ ဒီအတိုင္း
ပြတ္သီးပြတ္သပ္ပဲေနခဲ့တာပါ။ ဘာ့ေၾကာင့္လဲေတာ့ မသိဘူး။ Tamponက အထဲကိုဝင္သြားခဲ့ပါတယ္။
ကြ်န္မအိမ္ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း အိမသာတံခါးကိုပိတ္လိုုက္ျပီး အိမ္သာေပၚမွာထိုင္ကာ ေျခေထာက္
ကိုျဖဲလိုက္ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ကြ်န္မ မရရေအာင္ ႏႈိက္ထုုတ္ဖို႔ၾကိဳးစားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ လံုးဝကိုရွာမ
ေတြ႕ခဲ့ပါဘူး။ ကြ်န္မအရင္တုန္းကလည္း ေမ့ဖူးေပမယ့္ ထုတ္လို႔ရခဲ့ပါတယ္။ ဒီတစ္ခါေတာ့ ကြ်န္မေခြ်း
ပ်ံေနပါျပီ။ ကြ်န္မပက္လက္လွန္ျပီး မ်က္ႏွာၾကက္ကိုၾကည့္ရင္း ထုတ္ဖို႔ၾကိဳးစားပါတယ္။ တစ္ကိုယ္လံုး
ေခြ်းပ်ံေနေပမယ့္ ရွာလို႔ေတာင္ မေတြ႕ပါဘူး။”
2
“Chantal! ဆိုျပီး ကြ်န္မအခန္းေဖာ္ရဲ့ နာမည္ကိုေအာ္ေခၚလိုက္မိပါတယ္။ သူက အိမ္စာလုပ္ေနတာပါ။
သူက ေဆးေက်ာင္းသူပါ။ ကြ်န္မဒါ့ေၾကာင့္ အားကိုးမိတာပါ။ သူကဝင္လာျပီး ပ်ာတိျပာယာနဲ႔ ဘာျဖစ္
တာလဲလိုု႔ေမးပါတယ္။  ကြ်န္မေတာ္ေတာ္ကိုေခြ်းပ်ံျပီး အရမ္းလည္းနာက်င္ေနပါျပီ။
“ငါညက tamponတစ္ခုထည့္ျပီး ျပန္ထုတ္ဖို႔ ေမ့သြားတယ္။ ဒီေန႔Kevinနဲ႔ခ်ိန္းေတြ႕ၾကျပီး ငါတို႕ပြတ္သီး
ပြတ္သပ္ေတာ့လုပ္ခဲ့ၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ငါက်ိန္ရဲပါတယ္။ ငါလိင္ဆက္ဆံတာမလုပ္ခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္
ငါအခုအဲ့ဒိTamponကိုရွာမရေတာ့ဘူး”လို႔ ငိုသံပါၾကီးနဲ႔ ေျပာလိုုက္မိပါတယ္။
3
“Okay, နင္အထဲကေန မထုုတ္မိခဲ့တာေရာေသခ်ာလား”
“အင္းေသခ်ာပါတယ္။”
“ဟုတ္ျပီး အဲ့ဒါဆိုနင္လက္နဲ႔မီသေလာက္ရွာၾကည့္လား”
“အင္းငါရွာတယ္။ ဒါေပမယ့္ မခံစားနုုိင္ေလာက္ေအာင္ နာလာျပီဟ”
“နင္လုပ္နုုိင္ပါတယ္။ ဆက္ျပီးလုပ္ပါ” လို႔ Chantalက အားေပးေနပါတယ္။
“မ၇ဘူး ငါေဆးရံုသြားဖို႔လိုုေနျပီ။ ငါသြားမွရမယ္”လို႔ေသြးရူးေသြးတမ္းေျပာလိုက္မိပါတယ္။
Chantal က “ငါလည္းလိုက္မယ္” လိုု႔ဆိုုပါတယ္။
 တစ္ေအာင့္ေလာက္ေနေတာ့ တကၠဆီနဲ႔ ေဘာစတြန္ St. Elizabeth’s Medical Centerကို
ေရာက္သြားပါတယ္။ ဧည့္ၾကိဳေကာင္မေလးက ခနေနရင္ ဆရာဝန္လာေတြ႕မယ့္အေၾကာင္း
ေျပာပါတယ္။
ကြ်န္မေဆးရံုမေရာက္တာၾကာေနပါျပီ။ ကြ်န္မဖုန္းက ရုတ္တရက္ျမည္လာလို႔ၾကည့္လို္က္ေတာ့
အေမေခၚေနတာပါ။ ကြ်န္မအေမဒီေန႔လာမွာ ကြ်န္မေမ့ေနတာပါ။
“ဟုတ္ကဲ့ အေမေျပာပါ။”
“သမီးတို႕ဆီကိုအေမေနာက္ထပ္ နာရီဝက္ဆိုေရာက္ျပီေနာ္”လို႔ အေမကေျပာပါတယ္။အေမနဲ႔
ကြ်န္မကအရမ္းကို နီးစပ္ပါတယ္။ ကြ်န္မအေၾကာင္း အေသးစိတ္ကအစသူ႕ကိုေျပာျပေလ့ရွိပါ
တယ္။
အခုလည္း ကြ်န္မအသံံတုန္တုန္နဲ႔
“အေမသမီးေဆးရံုုကိုေရာက္ေနတယ္”လို႔ ေျပာလိုက္ပါတယ္။
အေမက ခဏေနေတာ့ေရာက္ခ်လာပါတယ္။ ေဒါက္တာကလည္း မၾကာခင္မွာလာေတြ႕
ပါတယ္။ ေဒါက္တာက စစ္ေဆးခန္းထဲသြားျပီး ၾကည့္မွရမယ္လို႔ေျပာေတာ့ ကြ်န္မကရွက္ေန
ပါတယ္။ ေဒါက္တာက “ကြ်န္ေတာ္ဒိထက္ဆိုးတာ တစ္ပံုၾကီးေတြ႕ဖူးပါတယ္။ စိတ္မပူပါနဲ႔”
လိုု႔ေျပာေတာ့မွ ကြ်န္မစိတ္သက္သာရာရသြားပါတယ္။
စစ္ေဆးအျပီးမွာေတာ့ ေဒါက္တာက ကြ်န္မရဲ့ Tamponကိုထုတ္နုုိင္ခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္မဘယ္
လိုမွ မမွီနုုိင္ေလာက္တဲ့ေနရာကိုေရာက္ေနခဲ့တာပါ။ 900$ေလာက္ကုန္သြားခဲ့ပါတယ္။
ကြ်န္မအေမက မ်က္နွာမေကာင္းပါဘူး။
တကယ္ေတာ့ ကြ်န္မရဲ့ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္အခုလိုျဖစ္ခဲ့ရတာပါ။ ဒီအေၾကာင္းအရာကို
ေျပာျဖစ္တာ အမ်ိဳးသမီးေတြကို ဓမၼတာလာခ်ိန္မွာ အထူးဂရုျပဳေစခ်င္လုုိ႔ပါ။ အမွတ္
တမဲ့ အမွားကေနပိုက္ဆံအမ်ားၾကီး ကုန္က်ျပီး အရွက္ရတဲ့ ကိစၥမ်ိဳးျဖစ္သြားနုုိင္လုုိ႔ပါ။
မဒီေလး (ShweMOM) ဘာသာျပန္သည္။
Source: metro
.................................................


အမျိုးသမီးအသုံးအဆောင်အထဲကနေပြန်ထုတ်မရလိုု့ ဆေးရုံပြေးခဲ့ရတဲ့ကောင်မလေး
မိန်းကလေးတွေအတွက် အထူးသတိထားသင့်တဲ့အရာမိုု့လို့ Shwemomပရိတ်သတ်ကြီးအတွက်
ပြန်လည်ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်။ 
“ကျွန်မအစကတော့ မကြောက်ပါဘူး။ ပုံမှန်အားဖြင့် ည၉ နာရီလောက်မှ ဒီအသုံးအဆောင်(Tampon)
ကိုသုံးလေ့ရှိတာပါ။ ကျွန်မ ချိန်းတွေ့ခဲ့တဲ့ဘဲနဲ့လည်း ချစ်တင်းနှောတာ မရှိခဲ့ပါဘူး။ ကျွန်မတို့ ဒီအတိုင်း
ပွတ်သီးပွတ်သပ်ပဲနေခဲ့တာပါ။ ဘာ့ကြောင့်လဲတော့ မသိဘူး။ Tamponက အထဲကိုဝင်သွားခဲ့ပါတယ်။
ကျွန်မအိမ်ပြန်ရောက်ရောက်ချင်း အိမသာတံခါးကိုပိတ်လိုုက်ပြီး အိမ်သာပေါ်မှာထိုင်ကာ ခြေထောက်
ကိုဖြဲလိုက်ပါတယ်။ ပြီးတော့ ကျွန်မ မရရအောင် နှိုက်ထုုတ်ဖို့ကြိုးစားပါတယ်။ ဒါပေမယ့် လုံးဝကိုရှာမ
တွေ့ခဲ့ပါဘူး။ ကျွန်မအရင်တုန်းကလည်း မေ့ဖူးပေမယ့် ထုတ်လို့ရခဲ့ပါတယ်။ ဒီတစ်ခါတော့ ကျွန်မချွေး
ပျံနေပါပြီ။ ကျွန်မပက်လက်လှန်ပြီး မျက်နှာကြက်ကိုကြည့်ရင်း ထုတ်ဖို့ကြိုးစားပါတယ်။ တစ်ကိုယ်လုံး
ချွေးပျံနေပေမယ့် ရှာလို့တောင် မတွေ့ပါဘူး။”
2
“Chantal! ဆိုပြီး ကျွန်မအခန်းဖော်ရဲ့ နာမည်ကိုအော်ခေါ်လိုက်မိပါတယ်။ သူက အိမ်စာလုပ်နေတာပါ။
သူက ဆေးကျောင်းသူပါ။ ကျွန်မဒါ့ကြောင့် အားကိုးမိတာပါ။ သူကဝင်လာပြီး ပျာတိပြာယာနဲ့ ဘာဖြစ်
တာလဲလိုု့မေးပါတယ်။  ကျွန်မတော်တော်ကိုချွေးပျံပြီး အရမ်းလည်းနာကျင်နေပါပြီ။
“ငါညက tamponတစ်ခုထည့်ပြီး ပြန်ထုတ်ဖို့ မေ့သွားတယ်။ ဒီနေ့Kevinနဲ့ချိန်းတွေ့ကြပြီး ငါတို့ပွတ်သီး
ပွတ်သပ်တော့လုပ်ခဲ့ကြတယ်။ ဒါပေမယ့် ငါကျိန်ရဲပါတယ်။ ငါလိင်ဆက်ဆံတာမလုပ်ခဲ့ပါဘူး။ ဒါပေမယ့်
ငါအခုအဲ့ဒိTamponကိုရှာမရတော့ဘူး”လို့ ငိုသံပါကြီးနဲ့ ပြောလိုုက်မိပါတယ်။
3
“Okay, နင်အထဲကနေ မထုုတ်မိခဲ့တာရောသေချာလား”
“အင်းသေချာပါတယ်။”
“ဟုတ်ပြီး အဲ့ဒါဆိုနင်လက်နဲ့မီသလောက်ရှာကြည့်လား”
“အင်းငါရှာတယ်။ ဒါပေမယ့် မခံစားနုုိင်လောက်အောင် နာလာပြီဟ”
“နင်လုပ်နုုိင်ပါတယ်။ ဆက်ပြီးလုပ်ပါ” လို့ Chantalက အားပေးနေပါတယ်။
“မရဘူး ငါဆေးရုံသွားဖို့လိုုနေပြီ။ ငါသွားမှရမယ်”လို့သွေးရူးသွေးတမ်းပြောလိုက်မိပါတယ်။
Chantal က “ငါလည်းလိုက်မယ်” လိုု့ဆိုုပါတယ်။
 တစ်အောင့်လောက်နေတော့ တက္ကဆီနဲ့ ဘောစတွန် St. Elizabeth’s Medical Centerကို
ရောက်သွားပါတယ်။ ဧည့်ကြိုကောင်မလေးက ခနနေရင် ဆရာဝန်လာတွေ့မယ့်အကြောင်း
ပြောပါတယ်။
ကျွန်မဆေးရုံမရောက်တာကြာနေပါပြီ။ ကျွန်မဖုန်းက ရုတ်တရက်မြည်လာလို့ကြည့်လို်က်တော့
အမေခေါ်နေတာပါ။ ကျွန်မအမေဒီနေ့လာမှာ ကျွန်မမေ့နေတာပါ။
“ဟုတ်ကဲ့ အမေပြောပါ။”
“သမီးတို့ဆီကိုအမေနောက်ထပ် နာရီဝက်ဆိုရောက်ပြီနော်”လို့ အမေကပြောပါတယ်။အမေနဲ့
ကျွန်မကအရမ်းကို နီးစပ်ပါတယ်။ ကျွန်မအကြောင်း အသေးစိတ်ကအစသူ့ကိုပြောပြလေ့ရှိပါ
တယ်။
အခုလည်း ကျွန်မအသံံတုန်တုန်နဲ့
“အမေသမီးဆေးရုုံကိုရောက်နေတယ်”လို့ ပြောလိုက်ပါတယ်။
အမေက ခဏနေတော့ရောက်ချလာပါတယ်။ ဒေါက်တာကလည်း မကြာခင်မှာလာတွေ့
ပါတယ်။ ဒေါက်တာက စစ်ဆေးခန်းထဲသွားပြီး ကြည့်မှရမယ်လို့ပြောတော့ ကျွန်မကရှက်နေ
ပါတယ်။ ဒေါက်တာက “ကျွန်တော်ဒိထက်ဆိုးတာ တစ်ပုံကြီးတွေ့ဖူးပါတယ်။ စိတ်မပူပါနဲ့”
လိုု့ပြောတော့မှ ကျွန်မစိတ်သက်သာရာရသွားပါတယ်။
စစ်ဆေးအပြီးမှာတော့ ဒေါက်တာက ကျွန်မရဲ့ Tamponကိုထုတ်နုုိင်ခဲ့ပါတယ်။ ကျွန်မဘယ်
လိုမှ မမှီနုုိင်လောက်တဲ့နေရာကိုရောက်နေခဲ့တာပါ။ 900$လောက်ကုန်သွားခဲ့ပါတယ်။
ကျွန်မအမေက မျက်နှာမကောင်းပါဘူး။
တကယ်တော့ ကျွန်မရဲ့ပေါ့ဆမှုကြောင့်အခုလိုဖြစ်ခဲ့ရတာပါ။ ဒီအကြောင်းအရာကို
ပြောဖြစ်တာ အမျိုးသမီးတွေကို ဓမ္မတာလာချိန်မှာ အထူးဂရုပြုစေချင်လုုိ့ပါ။ အမှတ်
တမဲ့ အမှားကနေပိုက်ဆံအများကြီး ကုန်ကျပြီး အရှက်ရတဲ့ ကိစ္စမျိုးဖြစ်သွားနုုိင်လုုိ့ပါ။
မဒီလေး (ShweMOM) ဘာသာပြန်သည်။
Source: metro
Share on Google Plus

About MP4 YoU

ကမၻာသတင္း၊ျမန္မာ့သတင္း ေပါင္းစံုကိုေရာသမေမႊေဖာ္ျပသြားမည့္
MP4 YoU (The Melting Pot For You)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment